Dziś jest: 15.05.2024
Imieniny: Izydora, Nadziei, Zofii
Data dodania: 2023-01-19 18:30
Ostatnia aktualizacja 2023-01-20 09:37

Monika Smolik

Olsztynianka zapłaciła ponad tysiąc złotych za podgrzewanie wody przez miesiąc. MPEC: ''Faktura wystawiona prawidłowo''

Olsztynianka zapłaciła ponad tysiąc złotych za podgrzewanie wody przez miesiąc. MPEC: ''Faktura wystawiona prawidłowo''
Fot. Łukasz Kozłowski / Olsztyn.com.pl

Radna Joanna Misiewicz w interpelacji skierowanej do prezydenta Olsztyna, Piotra Grzymowicza napisała, że pewna olsztynianka zgłosiła się do niej z problemem. Kobieta miała zapłacić ponad tysiąc złotych za jeden miesiąc podgrzewania wody w mieszkaniu. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej wyjaśniło, że nie doszło do nieprawidłowości.

reklama

Do radnej Joanny Misiewicz zgłosiła się mieszkanka miasta, która opisała jej swój problem związany z rachunkiem za miesięczne podgrzanie wody. Według niej, faktura została nieprawidłowo naliczona przez pracowników MPEC. Kobieta złożyła również reklamację.

Z załączonych dokumentów i wyjaśnień mieszkanki wynika, że zapłaciła ona za miesiąc listopad fakturę w wysokości 1088, 46 zł. W tym okresie nie miała włączonego C.O. Zgłosiła ten fakt do MPEC - nie uzyskując satysfakcjonującej odpowiedzi

- napisała w interpelacji Joanna Misiewicz.

Z interpelacji radnej wynika, że olsztynianka w listopadzie nie ogrzewała mieszkania za pomocą centralnego ogrzewania, w związku z tym, jej zdaniem, kwota jest zbyt wysoka. Z pisma wynika, że jest to rachunek wyłącznie za podgrzanie wody w jej lokum. 

Prezydent Piotr Grzymowicz przesłał radnej odpowiedź przedstawicieli MPEC, którzy wyjaśnili, że nie doszło do żadnych nieprawidłowości.

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Olsztynie ma zawartą umowę sprzedaży ciepła z Panią K.Z. Jednocześnie Spółka potwierdza, że faktura dla odbiorcy ciepła Pani K.Z. za miesiąc listopad 2022 r. została wystawiona prawidłowo przez MPEC

- czytamy w odpowiedzi podpisanej przez Konrada Nowaka, prezesa zarządu spółki.

Przedstawiciele MPEC w dalszej części dokumentu wyjaśnili, że 21 grudnia 2022 r. przesłali także pisemną odpowiedź na reklamację mieszkanki miasta, w której szczegółowo wytłumaczyli jej, jak zostały naliczone opłaty, dodali opis obecnej sytuacji oraz zaproponowali możliwe rozwiązania związane z dostawami ciepła do odbiorcy.

Komentarze (38)

Dodaj swój komentarz

  • Anty Lord 2023-01-19 18:48:07 95.160.*.*
    Pewnie Lord się u niej mył
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 18 4

www.autoczescionline24.pl