Ten artykuł został utworzony dzięki waszemu zgłoszeniu!Pacjent oburzony napisem na kartce w poliklinice

Pacjent oburzony napisem na kartce w poliklinice
Kartka o treści „Kolejne wizyty – pod gabinet!” została usunięta
Fot. Czytelnik Olsztyn.com.pl

Przy rejestracji w przychodni przy szpitalu MSWiA czytelnik zauważył kartkę z napisem „Kolejne wizyty – pod gabinet!”. Uważa, że to brak szacunku do pacjentów. Dyrektor zareagowała.

Ten artykuł został utworzony dzięki waszemu zgłoszeniu!

Napisał do nas czytelnik, który w szpitalu MSWiA był na badaniu kardiologicznym i neurologicznym. Po wizycie u kardiologa podszedł do rejestracji, aby zapisać się do neurologa (wizytę miał ustaloną dzień później, ale nie było podanej godziny wizyty). Kobieta w rejestracji powiedziała mu, że ma przyjść tego samego dnia, kiedy ma wizytę, tylko 15 minut przed.

– Zapytałem: ale ja nie wiem, na którą mam przyjść. To niech pan przyjdzie po 9 – usłyszałem. Nie rozumiem, dlaczego nie mogę zapisać się kilka dni wcześniej – przyznał czytelnik.

To jednak nie koniec historii. Mężczyzna uwiecznił na zdjęciu kartkę z napisem „Kolejne wizyty – pod gabinet!” znajdującą się przy rejestracji.

– Napisane to było kompletnie bez szacunku do pacjenta. Czy tak ochrona zdrowia traktuje ludzi, którzy przychodzą się leczyć? – spytał czytelnik.

Pytania dotyczące rejestracji wizyt i owej kartki skierowaliśmy do rzecznika szpitala. Odpowiedziała nam dyrektor Krystyna Futyma, która wyjaśniła, że rejestracja do poradni jest możliwa z wyprzedzeniem.

– Pacjent w każdej sytuacji ma wskazany terminy wizyty, tj. dzień i godzinę. Podkreślenia wymaga, że pacjenci, którzy zgłaszają się na pierwszą wizytę w danej poradni są zobowiązani do zgłoszenia 15 minut wcześniej do rejestracji w celu założenia dokumentacji, złożenia stosownych upoważnień i zweryfikowania posiadania uprawnień do świadczeń zdrowotnych – podkreśliła dyrektor szpitala MSWiA.

Odnośnie kartki z napisem „Kolejne wizyty – pod gabinet!” Krystyna Futyma podkreśliła, że została ona zawieszona przez pracownika bez wiedzy i zgody przełożonego.

– Na tablicy informacyjnej w rejestracji od 2015 roku zamieszczone jest ogłoszenie o treści: „Uwaga Pacjenci zaplanowani na kolejną wizytę proszeni są o udanie się pod gabinet lekarski (bez rejestracji)”. Kartka o treści „Kolejne wizyty – pod gabinet!” została natychmiast usunięta – dodała dyrektor polikliniki.

Komentarze (26)

Dodaj swój komentarz

  • Aa 2021-10-15 18:47:07 31.0.*.*
    Ja byłam i ta kartka była. Poszłam. Pod gabinet a pod gabinetem była druga kartka rejestracja na dole. Czyli? Hahaha
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 0 0
  • ABC 2021-10-15 08:42:04 95.160.*.*
    Broń boże leczyć się w poliklinice ,a dodzwonić się do rejestracji w przychodni to trzeba mieć tydzień urlopu odsłuchać godzinnej muzyki,to samo w pumonologicznym ci to mają granie na czekanie oj daleko nam do Europy i tylko śmieszne hasła mają pozawieszane
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 4 0
  • Tadeusz z Torunia 2021-10-15 07:56:26 77.253.*.*
    Pewnie donosik życzliwego pracownika :D
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 0 2
  • Niestety olsztyniak 2021-10-14 22:25:57 37.30.*.*
    PiS hujki dają przykład zero szacunku dla staroci bo ja zjebalbym szmaciarsto .jakie strajku jakie podwyżki to patologia
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 3 1
  • Juziu 2021-10-14 19:19:05 31.0.*.*
    Zapraszam do Szczytna tam to Daleko od noszy dosłownie 😅🤣
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 2 1
  • Pan 2021-10-14 18:49:38 5.173.*.*
    Mi w szpitalu MSWiA uratowano życie po tym jak w szpitalu miejskim odmówiono przyjęcia.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 4 2
  • Do ŚWIADEK 2021-10-14 15:57:49 46.186.*.*
    Jakośc usług medycznych jest żenująca ,panie w rejstracji to znajome królika czyli różnych lekarzy pomocne w szybkich rejstracjach znajomych tychże.Dlatego sa takie nie empatyczne. Chcecie dowodów działnie nich ktoś spróbuje usunąć bolącą ósemkę .Nfz nie ma już w tym roku miejsc -pacjencie frajerze płacisz ale to nie wszystko musisz mieć jeszcze znajomości albo kasę....
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 7 2
  • Swiadek 2021-10-14 12:32:46 195.191.*.*
    Ciekawa treść artykułu jeszcze ciekawszy redaktor który to pisał i ciekawe czy cokolwiek zweryfikowal. Pacjentem szpitala jestem bardzo częstym i tak się składa że byłem świadkiem tej sytuacji, w której Pan chciał założyć kartę. Pan był stereotypowym 'januszem' który próbował się wymadrzac i być mądrzejszy niż pracownicy, którzy mu kulturalnie tłumaczyli jak odbywa się założenie karty. O zgrozo świadkiem była nawet żona wielkiego pokrzywdzonego, którego uspokajała i przywoływała do porządku aby dał wytłumaczyć Paniom po czym wszystkie wątpliwości zostały rozwiane i skończyło się na życzeniu miłego dnia i pożegnaniem. Jak widać niektórzy frustrację zyciowa wyładowują na niewinnych pracownikach państwowych. A dziennikarzyna niech się zastanowi zanim uwierzy na słowo pierwszemu lepszemu klientowi z ulicy.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 16 10
  • Justa 2021-10-14 10:40:01 95.160.*.*
    Skandal w jaki sposób traktuje się pacjentów. Jeśli Pani z rejestracji nie odpowiada praca, polecam się przebranżowić a nie siedzieć tam na siłę!
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 21 5
  • ***** *** 2021-10-14 09:57:31 83.15.*.*
    Polska służba zdrowie - chora jak rządzący Nią!
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 20 4