Zbigniew Trzoska prezes miejskiej spółki Hala Olsztyn, zarządzającej Uranią, od początku swojej działalności zapowiadał, że zamierza znaleźć sponsora tytularnego dla obiektu.
- Robimy badania rynku, rozsyłamy zapytania. Widać, że jest potencjał. Jednak w związku z tym, że naszym celem są wyższe kwoty, cały proces musi potrwać i nie zakończy się w ciągu kilku tygodni - zdradził w styczniu br. w naszym studiu wideo [Zbigniew Trzoska o lodowisku, finansach i sponsorze tytularnym].
Właśnie ogłoszono regulamin konkursu, który ma wyłonić sponsora tytularnego olsztyńskiej hali. Czytamy w nim, że umowa miałaby zostać zawarta na minimum trzy lata.
Wartość świadczeń została wyceniona przez spółkę na minimum 375 tys. zł netto rocznie. Płatność dokonana zostanie w cyklu rocznym obowiązywania umowy, począwszy od daty jej zawarcia.
Na zakres świadczeń składają się prawa do:
1) używania nazwy sponsora w nazwie hali jako pierwszy lub drugi człon,
2) oznakowania zewnętrznego hali,
3) oznakowania wewnętrznego hali,
4) informacji w materiałach promocyjnych.
Zgłoszenia można składać do 24 kwietnia br. Następnie zakwalifikowane podmioty przedstawią swoje oferty cenowe, które posłużą jako podstawa do dalszych negocjacji.
Przypomnijmy, że niedawno konkurs na sponsora tytularnego ogłosiła też Aquasfera. Tutaj wartość usług wyceniono na 200 tys. zł netto rocznie [Było pięć milionów złotych, będą dwa. OSiR szuka sponsora tytularnego Aquasfery]. Jak jednak poinformował w czwartek (20 marca) ratusz unieważniono postępowanie. Do wyznaczonego terminu, który upłynął 12 marca, nie wpłynęła żadna oferta.
Komentarze (5)
Dodaj swój komentarz