Instagram w realu
Sercem akcji będzie Style Vibe Zone, czyli specjalna strefa zaprojektowana tak, aby przypominała kanał na Instagramie. Znajdą się w niej modułowe siedziska, pufy i neony, tworzące kreatywny zbiór elementów, który zachęci do spędzenia tam czasu.
„Strefa Zetek to dedykowana przestrzeń dla młodych ludzi, gdzie będą mogli swobodnie spędzać czas z rówieśnikami. Wizualnie nawiązuje do najnowszych trendów z TikToka z wyrazistymi neonowymi światłami i kolorowymi siedziskami, więc tak jak zetki lubią najbardziej” – zachęca do odwiedzenia strefy Natalia Tur, Marketing Manager NEPI Rockcastle.
Strefa Zetek zagości na poziomie 2, obok ogródka Tchibo.
Chill&game
Każdy dzień w Strefie Zetek przyniesie coś nowego, w godzinach 12:00-18:00, aktywna będzie strefa chill&game. To miejsce, gdzie styl spotyka się z rozrywką. Dwa wygodne stanowiska z konsolami XBOX czekać będą na wszystkich, którzy chcą oderwać się na chwilę od zakupowego zgiełku, zatopić się w świecie gamingu i po prostu zrelaksować w przyjemnej, luźnej atmosferze.
Godzina Zetek – zabawa z nagrodami
Na odwiedzających strefę codziennie, o godz. 14.00 czekać będzie inne zadanie stylizacyjne. W ramach wyzwania należy zrobić zdjęcie lub nagrać krótki film na temat dnia. Następnie trzeba wrzucić zdjęcie lub film na swój Instagram, Facebook lub TikTok, używając hasztagów: #ToONas, #StefaZetek oraz oznaczenia @auracentrumolsztyna. Biorąc udział w zabawie można odebrać nagrodę, bilet do kina. Codziennie do wygrania będzie 20 biletów.
Warsztaty ze stylistką @fashiontime.pl
Tydzień pełen mody i zabawy zakończy się w sobotę. Wtedy strefa przemieni się w kreatywne studio stylizacji. Odbędą się wówczas finałowe warsztaty pod okiem Stylistki Fashion Time. To będzie doskonała okazja, aby podnieść swoje modowe umiejętności, dowiedzieć się jak customizować ubrania, mieszać wzory, a także tworzyć stylowe reelsy.
Strefa Zetek w Aura Centrum to miejsce stworzone z myślą o budowaniu autentycznej społeczności wokół stylu i dobrej zabawy. Akcja jest częścią działań komunikacyjnych w ramach kampanii wizerunkowej centrum handlowego „#ToONas”. Jest adresowana do młodych ludzi, którzy szukają w centrach handlowych nie tylko miejsc do zakupów, ale przede wszystkim przestrzeni do wyrażania siebie i spędzania czasu z przyjaciółmi. Udział we wszystkich aktywnościach w ramach wydarzenia jest bezpłatny.
Więcej informacji o akcji na stronie: https://strefazetek.pl.
* * *
Aura Centrum Olsztyna leży w sercu miasta, tuż obok najważniejszych urzędów i instytucji województwa warmińsko-mazurskiego, zaledwie krok od Starego Miasta. Jest to centrum nowoczesne i przyjazne odwiedzającym, w którym panuje spokojna atmosfera. Mieści się tu prawie 100 punktów handlowych i gastronomicznych oraz nowoczesne Kino Helios, mające 8 sal kinowych i mogące pomieścić ponad 1900 miłośników dużego ekranu.
Właścicielem i zarządcą Aura Centrum Olsztyna jest Nepi Rockcastle sp. z o.o.
Więcej na http://www.auracentrum.pl/
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz