W roku 2019 Zalando Lounge otworzyło w podolsztyneckiej Ameryce centrum logistyczne. Obsługą zakładu zajął się zewnętrzny dostawca usług, FIEGE e-Com North, który dziś zatrudnia ok. 1800 osób. Przez lata fasadę centrum zdobił widoczny z daleka logotyp Zalando Lounge. Ostatnio zniknął jednak z obiektu.

Jeszcze niedawno budynek zdobił widoczny z daleka logotyp
- Nie odzwierciedlał on już aktualnej identyfikacji wizualnej marki – klub zakupowy zmienił nazwę na “Lounge by Zalando”, wprowadzając nowe logo, odświeżoną stronę internetową i aplikację – wyjaśnia Małgorzata Dubicka, specjalista ds. wizerunku marki pracodawcy w FIEGE E-com North
Na ten moment nie planuje się umieszczania nowego logotypu na zewnątrz budynku, szczególnie że, jak podkreśla Dubicka, w tym samym obiekcie pracują zespoły reprezentujące różne firmy.

Tak wygląda fasada centrum dziś
- Z kolei FIEGE wprowadziło już swoje oznakowanie – logo firmy znajduje się na drzwiach wejściowych oraz w recepcji. Zależy nam, aby nasi pracownicy czuli się częścią firmy i jej tożsamości – dodaje Małgorzata Dubicka.
W centrum w Ameryce realizowane są wszystkie procesy magazynowe – od rozładunku po wysyłkę.











Komentarze (4)
Dodaj swój komentarz