W marcu br. poznaliśmy zasady konkursu na sponsora tytularnego hali Urania. Chętni mieli czas do 24 kwietnia, aby złożyć ofertę. Wartość świadczeń została wyceniona przez miejską spółkę Hala Olsztyn na minimum 375 tys. zł netto rocznie [Kto sponsorem tytularnym hali Urania? Znamy warunki konkursu].
Choć do pierwszego etapu konkursu przystąpiły dwie lokalne firmy, nie udało się porozumieć, co do zasad współpracy.
- Jedna z firm wycofała się na etapie negocjacji, a druga złożyła ofertę, która nie spełniła naszych oczekiwań w zakresie wyceny praw tytularnych – informuje prezes miejskiej spółki Hala Olsztyn, Zbigniew Trzoska, w przesłanym mediom komunikacie.
W związku z tym zdecydowano się przygotować nowe postępowanie, skierowane do szerszego grona potencjalnych partnerów – zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich.
- Zależy nam, aby sponsorem została firma, która nie tylko doceni potencjał marketingowy tej współpracy, ale również będzie odpowiednim ambasadorem wartości, jakie reprezentuje nasz obiekt – będący jedną z wizytówek miasta – podkreśla Zbigniew Trzoska.
Przypomnijmy, że na początku roku konkurs na sponsora tytularnego ogłosiła też Aquasfera. Tutaj wartość usług wyceniono na 200 tys. zł netto rocznie [Było pięć milionów złotych, będą dwa. OSiR szuka sponsora tytularnego Aquasfery]. Jak jednak poinformował 20 marca ratusz unieważniono postępowanie.
Komentarze (13)
Dodaj swój komentarz