Pomysł na realizację promocyjnej inicjatywy narodził się już w 2023 r. i powstał z ramienia Centrum Marketingu i Mediów UWM w Olsztynie.
- Przez lata w miejscu dawnej pętli autobusowej stał podświetlony pylon z logo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Społeczność akademicka zwracała uwagę na jego brak. Renowacja i ponowny montaż wiązałby się, m.in. z naruszeniem nasadzeń. Poza tym stary pylon oświetlały lampy halogenowe, wymieniliśmy więc go na obiekt podświetlany lampami LED, co wpływa na niższe zużycie energii – tłumaczył rzecznik prasowy UWM, Norbert Kaczan, cytowany przez Gazetę Olsztyńską.
Przedstawiciel uczelni dodał również, iż treść napisu symbolizować ma otwartość uczelni.
- Na te wartości wskazywała społeczność akademicka podczas badania prowadzonego z firmą Metaphor – podkreślił Kaczan.
Ogromny napis zamontowano na ruchomej platformie. Przedstawiciele uczelni opublikowali jego zdjęcia za pośrednictwem mediów społecznościowych, zachęcając zainteresowanych, aby robili sobie przy nim zdjęcia i dzielili się nimi w sieci.
Pozytywny odbiór inicjatywy widać było szczególnie na Instagramie. Wpis doczekał się blisko 470 polubień.
- Pojawiło się mnóstwo zdjęć z podświetlonym napisem, chwalących inicjatywę – relacjonował rzecznik prasowy uczelni.
Komentarze (32)
Dodaj swój komentarz