Konkurs na promocję turystyczną Warmii i Mazur

Urząd Marszałkowski ogłosił właśnie konkurs na zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej, związanej z promocją turystyki Warmii i Mazur. Na realizację kampanii samorząd może przeznaczyć nawet 12 milionów złotych.

Przedmiotem konkursu jest zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur w zakresie turystyki opartej na trzech działach: media, wizerunek zewnętrzny, internet.

 

Kampania potrwa do 2012 roku i będzie skierowana na obszar całej Polski, a także wybrane kraje europejskie.

Elementy kampanii to spoty telewizyjne, billboardy, działania promocyjne w pociągach Intercity i Eurocity oraz reklama w Internecie – na portalach polskich i w wybranych krajach europejskich.

Cele kampanii to m.in. zwiększenie świadomości i rozpoznawalności regionu Warmii i Mazur, utrwalenie silnej atrakcyjności wizerunku regionu Warmii i Mazur w obszarze turystyki, w tym skojarzeń z bogatą przyrodą, czystym środowiskiem i krainą jezior i lasów.

Ważne również, by dzięki kampanii nasz region zyskał zainteresowanie przedsiębiorców w segmentach docelowych  na  rynku krajowym i zagranicznym. Kampania będzie prowadzona tak, by pokazać  wartość naszego dziedzictwa kulturowego i naturalnego. Samorząd chce również, by nasze produkty regionalne były rozpoznawalne na rynku krajowym  i zagranicznym.

„Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” realizowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Źródło: Własne/WWiM

Komentarze (1)

Dodaj swój komentarz

  • pielinka 2010-08-24 09:01:48 83.13.*.*
    Bardzo fajnie:) pracuje w starostwie na wydziale strategii rozwoju i promocji..12 mln fajna sprawa ale zrobienie kampani to nie taka łatwa sprawa
    Odpowiedz Oceń: 0 0 Zgłoś treść