Jak dobrze prowadzić konto na FB?

Jak dobrze prowadzić konto na FB?
Zdjęcie ilustracyjne
Fot. IstockPhoto

Prowadząc firmę, bloga czy chcąc choćby korzystać z dobrych praktyk PRu, konta na profilach społecznościowych musimy prowadzić profesjonalnie. Profesjonalnie, czyli zastanawiając się uważnie nad każdym z nich, warząc każde słowo, ponieważ każda odpowiednia fraza może nam przysporzyć followersów, a każda zła sprawi, że ich stracimy lub co gorsza doprowadzi do kpin lub nawet odpływu klientów, jeśli posiadamy firmę.

Dobry odbiór w social mediach to dzisiaj podstawa zdobywania klienta. Przez jedną gafę nasza firma z lubianej i nowoczesnej może stać się w oczach klienta powodem do hejtu. Co możemy zrobić, aby w pełni wykorzystać Facebooka w dotarciu do jak największej liczby klientów, którzy będą nas kojarzyli tak, jakbyśmy tego chcieli?

Przede wszystkim komunikacja

Przede wszystkim musimy zdobyć zasięg, który sprawi, że jakakolwiek komunikacja z naszej strony będzie miała sens. Firmy takie, jak https://obtk.pl/prowadzenie-facebook/ mogą nam w tym pomóc przeprowadzając skuteczną kampanię reklamową. Facebook znakomicie nadaje się do prowadzenia takich kanałów, ponieważ pozwala na dotarcie z naszą ofertą do konkretnej grupy odbiorców, a skuteczne trafianie w target ma dużo większy sens (i jest tańsze), niż „reklama na ślepo”. Ponadto dzięki odpowiednim narzędziom możemy lepiej poznać swoich klientów, co pozwala lepiej zaplanować kolejne działania marketingowe. Chatbot jeszcze bardziej skróci dystans między firmą a klientem, a odpowiednie treści i grafiki dostosowane do wieku, płci, zainteresowań i miejsca zamieszkania naszych odbiorców pozwolą wykorzystać działania marketingowe w 100 procentach.

Co możemy zyskać?

Zatrudniając odpowiednią firmę do prowadzenia naszego facebookowego konta zyskujemy przede wszystkim świadomy marketing oparty na dobrym researchu. Specjaliści po sprawdzeniu grupy docelowej opracują odpowiednia strategię działania i komunikacji dokonując audytu dotychczasowych działań, a jeśli konto ma zostać założone od początku, zajmą się nim od podstaw również pod kątem wizualnym. Dzięki profesjonalnemu wsparciu reklamowemu rozpoznawalność naszej marki wzrośnie, a zatrudnieni przez firmę marketingową graficy i Content Designerzy z wyprzedzeniem będą planowali i wcielali w życie obraną strategię.

Jaką firmę reklamową wybrać?

Podobnych firm znajdziemy w Internecie coraz więcej, warto jednak wybrać taką, która już może pochwalić się doświadczeniem (a nie uczyć się na nas), ma grono stałych zaufanych klientów i branżowe nagrody, których nie mogłaby otrzymać nie kierując się pełnym profesjonalizmem. Doświadczona kadra mająca wiedzę, którą potrafi dostosować do ciągle zmieniających się warunków zapewni nam stały wzrost. Przy ciągle zmieniających się trendach, które sprawiają (podobnie jak zmieniające się algorytmy wyszukiwarek), że ciągle trzeba szukać nowych pomysłów, sukces mogą nam zapewnić tylko ci, którzy już pokazali, że potrafią się dostosować do ciągle zmieniających się warunków. I my też musimy to zrobić – kierując się w stronę marketingu w social mediach.

Artykuł sponsorowany

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz