Jeszcze większe problemy z umówieniem wizyty w wydziale komunikacji. Koronawirus sparaliżował urząd

Jeszcze większe problemy z umówieniem wizyty w wydziale komunikacji. Koronawirus sparaliżował urząd
Wydział komunikacji ogranicza przyjmowania interesantów z powodu koronawirusa u części pracowników
Fot. Google Street View

W najbliższym czasie kierowcy, którzy będą chcieli umówić się na wizytę w wydziale komunikacji, muszą uzbroić się w cierpliwość. Sześć osób z obsługi klientów ma koronawirusa. To oznacza, że przyjmowanie interesantów będzie jeszcze bardziej utrudnione.

Wielokrotnie pisaliśmy już o tym, że wydział komunikacji nie działa tak, jak powinien. Mieszkańcy wskazują na problemy z zapisami online na wizytę. Do tego dochodziła możliwość rezerwacji kolejki jedynie z tygodniowym wyprzedzeniem. Urzędnicy tłumaczyli, że mimo to mieli pełne ręce roboty, średnio obsługiwali około 340 spraw dziennie.

Jednak w najbliższym czasie kierowcy mogą spodziewać się jeszcze większych ograniczeń. Wszystko przez koronawirusa, którym zakaziło się sześć osób z bezpośredniej obsługi interesantów. W tym czasie klientów obsługiwać będą tylko trzy osoby. To oznacza, że liczba spraw, jakie będą mogły zostać rozpatrzone zmniejszy się do 48: po 24 miejsca przeznaczone są dla osób chcących zarejestrować auto oraz odebrać dowód rejestracyjny. Poza tym od poniedziałku czasowo zostanie zawieszona telefoniczna rejestracja interesantów.

- Apelujemy, by odłożyć wizytę w wydziale na późniejszy termin, po 15 lutego, gdy wszyscy chorzy wrócą z izolacji do pracy – mówi dyrektor wydziału komunikacji Urzędu Miasta Olsztyna, Dorota Groszkowska.

Poza wydziałem komunikacji przy ul. Knosały obsługę interesantów prowadzi także punkt działający w Galerii Warmińskiej.

Od 8 lutego (poniedziałek) wydział komunikacji będzie obsługiwać interesantów w godzinach 8:00-16:00 (w poniedziałki) oraz 7:30-15:30 (wtorek-piątek). Od 15 lutego interesanci będą obsługiwani w poniedziałki między 9:00 a 17:00 (poza referatem transportu i szkolenia).

Czytaj więcej:

Czy w wydziale komunikacji nadal nic się nie zmieniło? Urzędnicy odpowiadają

Olsztynianie zdenerwowani na działanie miejskiego wydziału komunikacji

Prezydent Piotr Grzymowicz odpowiedział na pytania związane z funkcjonowaniem wydziału komunikacji

Skarga na urzędnika z miejskiego wydziału komunikacji przy ul. Knosały

Komentarze (25)

Dodaj swój komentarz

  • Janko muzykant 2021-02-06 15:51:46 88.156.*.*
    Mam nadzieje że jak wrócą zchoroby to obostrzenia w tym urzędzie się skończą. Jak widać nic nie dało zamykanie się przed petentami, skoro zachorowali,
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 1 1
  • stasia 2021-02-06 07:08:58 178.42.*.*
    Jest wyjście od uniknięcia opłaty karnej, należy dokonać zgłoszenia kupna pojazdu przez internet (epułap) i czekać. Wtedy nic nie zrobią bo nawet po terminie klient wyraził chęć przerejestrowania w odpowiednim czasie ale urząd nawalił.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 3 0
  • Młoda 2021-02-05 22:20:49 5.173.*.*
    Wiadomo że są priorytetowe wydziały. Chodzi o dużą ilość petentów, których trzeba obsłużyć. Koronawirus nie oszczędza takie wydziały. Należało przewidzieć sytuację w której będzie brakować urzędników gdyż zaczęli chorować. Grzymowicz to dobry urzędnik, ale nie prezydent. Nie przewiduje następstw takich zdarzen jak covid19. Za chwilę inne wydziały zostaną unieruchomione bo nikt nie panuje nad ratuszem. Pora odejść Panie Grzymowicz bo miasto to nie jest piaskownica.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 7 0
  • Marek 2021-02-05 17:53:30 95.160.*.*
    Kolega pracuje w jednym z urzędów i przyznał, że w mają totalny luz od chwili pojawienia się restrykcji z powodu koronawirusa. Brak spotykania sięz petentami, brak pośpiechu, jest czas na pogaduszki, kaweczki i że tak naprawdę kończą pracę 1-1,5 godziny wcześniej, tylko że w niej siedzą, aby było 8 godzin.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 9 2
  • mol kiazkowy 2021-02-05 17:47:44 5.173.*.*
    ja zlozylem dokumenty w kancelarii i maja 30 dni zeby mi sprawe zalatwic. zgodnie z kpa! nie trzeba sie wcale umawiac na elektronicznie !
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 8 0
  • kasiulka 2021-02-05 15:31:02 5.173.*.*
    Widać, że dyrektor Wydziału Komunikacji pani Dorota Groszkowska z PO i pan Jakub Siudziński -zastępca dyrektora (donosiciel Grzymowicza) nie potrafią zarządzać wydziałem.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 13 7
  • R.O. 2021-02-05 15:15:34 83.23.*.*
    A myślałem, że już bardziej nie da się utrudnić. A jednak. Nasi to potrafią!
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 7 0
  • gregs 2021-02-05 14:49:02 95.160.*.*
    Jaki tam paraliż!! Urzędnicy wykorzystują sytuację z COVID, dla nich to totalna laba! Kaweczki, ciasteczko, ploteczki, nie trzebau użerać się z interesantami.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 7 4
  • Brylant 2021-02-05 14:44:55 188.146.*.*
    Na powitanie petenta powinni uprzejmie się zapytać w czym mogę służyć i sami powinni wiedzieć że millet i i wiernie oni kurwa łaskę robią za nasze pieniądze
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 0 5
  • Lucyfer 2021-02-05 14:38:45 188.146.*.*
    Po prostu lenie oszczędności i wszystko w temacie teraz najlepiej na covid a wszystko zwalić. Ustawa mówi że powiat musi udostępnić obywatelowi rejestrację samochodu Czyli jak się wchodzi rano do urzędu to w danym dniu muszę załatwić sprawę, jak będę niedługo musiał zarejestrować samochód Pokażę wam jak to się robi. Czyli po chamsku i zdecydowanie
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 2 5
2147382000