Czytelnik podziękował nam za artykuł. Dzięki niemu otrzymał zwrot pieniędzy

Czytelnik podziękował nam za artykuł. Dzięki niemu otrzymał zwrot pieniędzy
Nasz czytelnik otrzymał zwrot środków za nałożoną na niego karę przez firmę Bolt
Fot. Bolt.eu

Nasz czytelnik musiał zapłacić 200 zł kary za to, że hulajnogą firmy Bolt wyjechał z dozwolonej strefy, a następnie ją zaparkował. Urządzenie odniósł z powrotem na obszar dozwolony, jednakże firma nałożyła na niego karę. Po ponad miesiącu otrzymał zwrot środków. Podziękował nam twierdząc, że artykuł mógł pomóc.

Chargeback zadziałał. Dziś bank zwrócił mi środki na konto. Przeanalizowali sytuację i uznali moją rację – przyznał pan Dawid.

Dodał, że z początku się zdziwił, bo przecież upłynęło sporo czasu od dnia, kiedy Bolt naliczył karę.

Zapomniałem już dawno o sprawie, a tu miłe zaskoczenie. Myślę, że artykuł mógł mieć w tym swój udział – zakończył.

Przypomnijmy, że na początku marca napisaliśmy artykuł pt. „Problemy z hulajnogami Bolta. Użytkownik musiał zapłacić 200 zł kary za 5 minut jazdy [AKTUALIZACJA]”. Pan Dawid korzystając z hulajnogi tej firmy musiał zapłacić 200 zł kary za to, że wyjechał i zaparkował w niedozwolonej strefie.

Komentarze (1)

Dodaj swój komentarz

  • jok 2021-04-17 15:49:45 195.191.*.*
    Niewiele osób wie o chargeback, co jest jedną z zalet płatności kartą. Bliki, przelewy natychmiastowe czy zwykłe bardzo często nie pozwalają na odzyskanie pieniędzy.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 4 0