Pierwotny termin składania ofert w przetargu na dostawę inteligentnego systemu sterowania ruchem ustalono na 12 lutego. Do ratusza zaczęły napływać w tej sprawie liczne pytania i wnioski od oferentów, z których część uwzględniono w przetargu. Konieczne stało się więc wydłużenie terminu składania ofert do 28 lutego. Tego samego dnia w południe oferty zostaną otwarte.
Przypomnijmy, oprócz inteligentnego systemu zarządzania ruchem miasto zamówi także elektroniczne tablice informacji pasażerskiej, które znajdą się na przystankach i będą wyświetlały informacje o przyjazdach i odjazdach autobusów oraz tramwajów. W ramach przetargu zrealizowana zostanie także dostawa biletomatów stacjonarnych, które staną na przystankach, a także mobilnych, które pojawią się w autobusach i tramwajach. Wraz z biletomatami w Olsztynie pojawi się także bilet elektroniczny. Stare kasowniki odejdą do lamusa, a w ich miejscu pojawią się nowe, elektroniczne.
W autobusach i tramwajach pojawią się nowe wewnętrzne wyświetlacze, na których pasażer zobaczy całą trasę danej linii tramwajowej, czy autobusowej wraz z nazwami wszystkich przystanków i miejscem, w którym się aktualnie znajduje.
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz