- Rozwiązanie umowy z dotychczasowym dyrektorem nastąpiło za porozumieniem stron na wniosek zainteresowanego - informuje biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego.
Wśród wymagań wobec kandydatów na stanowisko dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich znalazł się co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub wykonywanie co najmniej przez 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku, a także co najmniej 5-letni okres doświadczenia w zarządzaniu projektami drogowymi z udziałem środków unijnych. Dodatkowo będzie brana pod uwagę znajomość przepisów z zakresu działalności Zarządu Dróg Wojewódzkich i funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz predyspozycje menedżerskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Departamentu Infrastruktury i Geodezji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Głowackiego 17. Termin składania dokumentów minie 6 marca 2013 roku.
Więcej informacji tutaj ->
Komentarze (0)
Dodaj swój komentarz