Ratusz ogłosił kolejny przetarg mający na celu promować projekt tramwajowy, który niebawem zostanie oficjalnie zakończony. By wzbudzić zainteresowanie i sympatię mieszkańców względem tramwajów, a przy tym zachęcić do korzystania z komunikacji miejskiej – ratusz zleci organizację trzech eventów na terenie miasta.
Na przełomie listopada i grudnia w wybranych częściach miasta, na przystankach autobusowych i tramwajowych w godzinach porannych uśmiechnięte hostessy z fartuszkach z logo tramwaju rozdawać będą olsztynianom kawę.
- Akcja ma na celu wzbudzenie pozytywnego skojarzenia i nawiązać do hasła „Komunikacja to więcej niż słowa” – pokazanie podróżującym tramwajem lub autobusem, że troszczymy się o nich nie tylko w tramwaju – czytamy w opisie akcji.
To jednak nie wszystko. Po uruchomieniu tramwajów - ratusz zleci również zorganizowanie flash moba, czyli sztucznego tłumu wzbudzającego zainteresowanie przechodniów. Flash mob miałby opierać się na scenariuszu promującym korzystanie z tramwaju oraz Olsztyńskiej Karty Miejskiej.
- Na parkingu (miejsce do ustalenia) zatrzymują się samochody, wysiadają z nich ludzie i idą w jednym kierunku. Docelowym punktem jest pobliski przystanek tramwajowy. Wszyscy stają w bezruchu. Inni się przyłączają z ciekawości. Na przystanek podjeżdża tramwaj. Podbiega młody człowiek z telefonem przy uchu. Rozgląda się zdziwiony i wsiada do tramwaju. Po chwili staje w drzwiach i woła: no co, jedziemy? Wszyscy ożywają i także wsiadają, wyciągając telefony, książki, tablety, głośno rozmawiając. W środku zespół gra i śpiewa piosenkę o tramwaju. Po chwili zespół wychodzi, a do tramwaju wchodzi kontroler i woła: bileciki do kontroli! Wszyscy wyciągają wizualizację Karty Miejskiej i machają kontrolerowi – czytamy w opisie przykładowego scenariusza.
Trzeci z eventów miałby również odbyć się w grudniu tego roku i polegać na rozstawieniu dwóch, mobilnych punktów informacji tramwajowej. Punkty te miałyby znajdować się w olsztyńskich kinach, a obsługiwać je miałyby hostessy dysponujące tramwajowymi gadżetami.
Organizacja wydarzeń zostanie zlecona firmie, która złoży najciekawsza pod względem ceny ofertę i wykaże się przy tym doświadczeniem. Oferty można składać do 12 listopada.
Komentarze (8)
Dodaj swój komentarz