Dziś jest: 24.05.2025
Imieniny: Joanny, Zuzanny
Data dodania: 2013-01-31 07:50

Iwona Starczewska

30% taniej za bilety ZKM. Jest jedno ''ale''

Od dziś pasażerowie olsztyńskiej komunikacji miejskiej mogą zaoszczędzić na biletach ZKM. Jak to zrobić? Aby otrzymać do 30 % zniżki - należy skorzystać z systemu CallPay płacąc kartą MasterCard.

reklama
Aby otrzymać zwrot za zakupione bilety pasażer może zakupić maksymalnie pięć biletów w jednym dniu.  Firma CallPay zobowiązuje się zwrócić 30% kwoty w terminie 7 dni roboczych od dnia przypadającego po dniu, w którym Uczestnik skorzystał z usługi Płatności CallPay. Pieniądze będą zwrócone bezpośrednio na konto CallPay pasażera.

Szczegóły promocji można znaleźć pod adresem: callpay.pl , w dziale: "dla klientów", w zakładce "promocje". Promocja trwa do 21.03.2013 lub do wyczerpania zapasów.

Przypomnijmy, od początku grudnia olsztyńscy pasażerowie mogą kupować bilety poprzez system CallPay. Zakup biletu odbywa się za pomocą telefonu komórkowego. W systemie CallPay nie trzeba instalować dodatkowych aplikacji czy łączyć się z Internetem. Zakup i płatność za bilety odbywa się poprzez krótkie połączenie głosowe. Połączenie jest znacznie szybsze niż pisanie SMS’a lub wczytywanie stron internetowych – dzięki czemu CallPay wpływa na czas zakupu biletu komunikacji miejskiej. W systemie CallPay mogą być wykorzystywane wszystkie rodzaje telefonów komórkowych, niezależnie od ich wieku czy zainstalowanego systemu operacyjnego. Ponadto CallPay pozwala na przypisanie dodatkowych (innych) numerów telefonów, do jednego konta – oznacza to, że np. do jednego konta można przypisać numery telefonów wszystkich domowników. System umożliwia także zakup kilku biletów jednorazowych dla osób towarzyszących nam w podróży, poprzez wykonanie kolejnych połączeń.
 
REJESTRACJA
Aby móc skorzystać z zakupu biletów przez telefon komórkowy trzeba zarejestrować się w systemie CallPay. Można to zrobić za pomocą:

- telefonu - dzwoniąc pod numer 22 100 1 600. Podczas połączenia zostanie zdefiniowany kod PIN, którym będzie można potwierdzić transakcje. Czas rejestracji trwa ok. 30 sekund. Ustalonym kodem PIN można potwierdzać wszystkie transakcje lub tylko te powyżej 50 zł;

- Internetu - na stronie www.CallPay.pl

Użytkownicy MasterCard Mobile mogą kupić bilet bez rejestracji. Klienci, którzy dokonywali transakcji (nawet u innych operatorów) za pomocą podpiętej karty MasterCard, mogą korzystać z usług CallPay bez konieczności rejestrowania się w systemie.

Po dokonaniu rejestracji należy doładować konto w systemie CallPay* lub wskazać rachunek bankowy, z którego będą rozliczane transakcje. Doładowanie konta odbywa się poprzez Panel Zarządzania na stronie www.CallPay.pl. Możliwe jest
także zasilenie konta w standardowy sposób dokonując przedpłaty na rachunek CallPay, poprzez przelew z rachunku bankowego.

System CallPay umożliwia także realizację płatności za pojedynczy bilet bezpośrednio z rachunku dowolnego banku, do którego wydana jest karta płatnicza MasterCard/Maestro lub Visa. Rozwiązanie to nie wymaga dokonywania wcześniejszej przedpłaty środków na konto w systemie CallPay. Aby uruchomić tego typu płatności należy dokonać aktywacji swojej karty poprzez Panel Zarządzania na stronie www.CallPay.pl.
 

Zakup biletu musi się odbyć natychmiast po wejściu do pojazdu. W tym celu należy nawiązać połączenie telefoniczne, z jednym z numerów przedstawionych w tabeli 1 – odpowiednim dla rodzaju biletu.
 

Numery dla poszczególnych rodzajów biletów komunikacji miejskiej

 Rodzaj biletu                                        Numer telefonu

Bilet jednorazowy miejski normalny*        89 7228 300
Bilet jednorazowy miejski ulgowy*           89 7228 308
Bilet jednorazowy aglomeracyjny             89 7228 301
Bilet wieloprzejazdowy dobowy                89 7228 302
Bilet wieloprzejazdowy weekendowy         89 7228 307
Bilet wieloprzejazdowy 3-dobowy             89 7228 303
Bilet wieloprzejazdowy 5-dniowy              89 7228 304
Bilet wieloprzejazdowy 10-dniowy            89 7228 305
Bilet wieloprzejazdowy 15-dniowy            89 7228 306

* tonowo podajemy numer linii

 
Rodzaj ulgi – wybierany tonowo!

Po nawiązaniu połączenia, w przypadku kasowania biletu, Pasażer wpisuje tonowo cyfry tworzące oznaczenie rodzaju ulgi:

bilet normalny – wybieramy 1
bilet ulgowy – wybieramy 2.

 
Wpisany numer ulgi powinien być potwierdzony znakiem specjalnym # - tzw. krzyżyk. Na zakończenie połączenia Pasażer usłyszy informację potwierdzającą zakup biletu.

Źródło: ZKM Olsztyn/własne

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz


www.autoczescionline24.pl