Przy okazji budowy linii tramwajowej powróci przejście dla pieszych na al. Piłsudskiego, przy centrum handlowym Alfa. Zamiast planowanego tam przejścia podziemnego powróci tam klasyczna „zebra”, najprawdopodobniej z sygnalizacją świetlną.
Pieniądze zaoszczędzone na przejściu podziemnym nie przepadną – trafią na Jaroty. Za 6 milionów złotych, bo tyle kosztować miała budowa przejścia, wybudowane zostaną kilometry chodników i ścieżek rowerowych na południowych osiedlach Olsztyna.
Chodniki i ciągi pieszo-rowerowe powstaną na dojściach do przystanków tramwajowych, a także na okolicznych ulicach, gdzie ich po prostu brakuje.
- Wybudowane zostaną wzdłuż ulic Bukowskiego, Diamentowej, Antonowicza, Laszki, Witosa, Bajkowej oraz Bolka i Lolka – czytamy na stronie tramwaje.olsztyn.eu.
Komentarze (12)
Dodaj swój komentarz