Miejska spółka Hala Olsztyn, zarządzająca halą Urania, ponownie ogłasza konkurs na sponsora tytularnego obiektu. W poprzednim postępowaniu, którego finał poznaliśmy w czerwcu, jedna z firm wycofała się na etapie negocjacji, a druga złożyła ofertę, która nie spełniła oczekiwań finansowych spółki. Wówczas wartość świadczeń została wyceniona na minimum 375 tys. zł netto rocznie.
Pierwszy etap ponowionego konkursu potrwa do 21 listopada. Następnie wybrane firmy zostaną zaproszone do przedstawienia ofert finansowych. Propozycje te będą podstawą do negocjacji.
- Sponsoring tytularny to możliwość realnego wpływu na życie hali i budowania emocjonalnego związku marki z lokalną społecznością. Każda publikacja dotycząca wydarzenia oznacza widoczność dla sponsora. To komunikacja obecna przez cały rok, której wartość wzrasta z każdym kolejnym wydarzeniem – podkreśla Zbigniew Trzoska, prezes spółki Hala Olsztyn [CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zbigniew Trzoska, prezes spółki Hala Olsztyn, o lodowisku, finansach i sponsorze tytularnym].
Sponsoring tytularny obejmuje nie tylko obecność w nazwie obiektu, lecz także szeroką ekspozycję wizualną zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz hali, a także w materiałach promocyjnych i kampaniach reklamowych związanych z organizowanymi wydarzeniami.
Jak czytamy w najnowszym raporcie spółki Hala Olsztyn, w pierwszym półroczu 2025 roku w imprezach i innych aktywnościach odbywających się w Dużej Arenie wzięło udział ponad 114 tys. osób. Do wydarzeń cieszących się największą frekwencją należały koncerty artystów zagranicznych: Chrisa Normana i Alphaville.
Z Małej Areny korzystały 2 olsztyńskie szkoły, które w okresie sprawozdawczym miały blisko 800 godzin zajęć i 8 klubów sportowych, które w tym samym okresie miały blisko 700 godzin treningów. Łącznie, wszystkie aktywności odbywające się w raportowanym okresie zgromadziły ponad 32 tys. uczestników.
Od 22 listopada 2024 roku do połowy marca 2025 roku przy hali Urania codziennie funkcjonowało lodowisko i było wykorzystywane zarówno przez olsztyńskie szkoły jak i osoby prywatne. W raportowany okresie lodowisko odwiedziło łącznie blisko 25 tys. osób, a w całym sezonie zimowym blisko 46 tys. osób.
Po rozmrożeniu płyty lodowiska i przy sprzyjających warunkach pogodowych od połowy kwietnia w miejscu lodowiska funkcjonuje rolkowisko, które niestety cieszy się znacznie mniejszym zainteresowaniem niż lodowisko, ale w stosunku do roku poprzedniego w analogicznym okresie nastąpił prawie 4-krony wzrost liczby użytkowników. W okresie objętym sprawozdaniem z obiektu skorzystało blisko 2,8 tys. osób.
W sprawozdaniu za pierwsze półrocze br. spółka informuje również, że wszystkie powierzchnie przeznaczone do wynajmu w całym kompleksie hali mają swoich najemców. Zarówno powierzchnie biurowe jak i magazynowe, usługowe (Biblioteka, BWA) oraz gastronomiczne są źródłem stabilnego, stałego dochodu spółki. Umiarkowanym powodzeniem cieszą się natomiast powierzchnie konferencyjne.
Komentarze (4)
Dodaj swój komentarz