Dziś jest: 23.10.2024
Imieniny: Igi, Marleny, Seweryna
Data dodania: 2024-07-09 05:43

Redakcja

Jaką cześć garderoby wybrać do wykonania na niej nadruku?

Jaką cześć garderoby wybrać do wykonania na niej nadruku?
Zdjęcie ilustracyjne
Fot. Materiał Partnera

Chcesz zamówić nadruk na ubrania dla swoich pracowników, kontrahentów lub klientów? To świetny pomysł, ale zastanów się nad tym, na jakim elemencie garderoby taki nadruk powinien się znajdować. Masz przecież różne opcje do wyboru! Sporo zależy od tego, w jakich warunkach ma być noszona odzież z nadrukiem, więc wybór wcale nie jest tak oczywisty, jak mogłoby się wydawać. Skorzystaj z naszych podpowiedzi i podejmij decyzję, która przyniesie najwięcej korzyści Twojej firmie!

reklama

T-shirty z nadrukiem – ich popularność jest bezkonkurencyjna

Grafiki reklamowe z logo lub logotypem marki są niezwykle często wykorzystywane jako elementy identyfikacji wizualnej przedsiębiorstw, fundacji, stowarzyszeń i innych organizacji. Dzięki ubraniom z takimi grafikami pracownicy czy członkowie organizacji są rozpoznawalni, a firma lub na przykład fundacja ma możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Taka odzież może też być upominkiem dla klientów, partnerów biznesowych, sponsorów czy zwycięzców różnych konkursów. Odzież z nadrukiem służy umacnianiu pozycji rynkowej firmy, trzeba jednak zadbać o to, aby projekt był pomysłowy i prezentował się atrakcyjnie. Istotna jest też jakość ubrań z nadrukiem!

Nie ulega wątpliwości, że to właśnie T-shirt jest tym elementem garderoby, który jest najczęściej wybierany do znakowania. Nie trzeba być przedsiębiorcą, aby zgodzić się z tym, że w biznesie koszulki z nadrukami od lat są niezwykle popularnym narzędziem reklamy. Koszulki z logo firmy noszone przez pracowników to świetna reklama i możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji. Sprawdź, jakie koszulki męskie z logo firmy masz do wyboru. Możesz też znaleźć elegancko układające się na sylwetce koszulki pod nadruk dla kobiet.

Czy nadruk na koszulce polo to dobry pomysł?

Nierzadko widuje się także koszulki polo z nadrukiem. Koszulka polo to kompromis dla tych przedsiębiorców, którzy dla swoich pracowników szukają ubrań zapewniających sportową wygodę, ale też jednocześnie nieco elegantszych od T-shirtu. Koszulki polo mają miękki kołnierzyk i rozcięcie pod szyją zapinane na guziki i świetnie wyglądają zwłaszcza z niewielkimi nadrukami lub haftem komputerowym. Jeśli zależy Ci na stylowym wyglądzie (ale także i na wygodzie) pracowników oraz na bardziej wyszukanej formie reklamy, to nadruk na koszulce polo będzie świetnym wyborem. Warto zaznaczyć, że koszulki polo z logiem firmy dobrze zaprezentują się jako część bardziej wyszukanego outfitu pracownika, w którym znajdą się np. spodnie typu chino czy spódnica ołówkowa. Trzeba jednak liczyć się z tym, że koszulki polo są nieco droższe od T-shirtów. 

Bluza z nadrukiem – idealna propozycja na chłodniejsze dni

W niektórych sytuacjach T-shirt czy koszulkę polo z nadrukiem warto zastąpić cieplejszą bluzą. W przypadku, gdy pracownicy przebywają w chłodniejszym pomieszczeniu lub jeśli pracują pod gołym niebem, a temperatura jest raczej umiarkowana, to bluza z nadrukiem okazuje się idealnym rozwiązaniem. Taki element garderoby sprawdzi się również na przykład podczas wiosennych czy jesiennych eventów na świeżym powietrzu. Warto rozważyć wykonanie nadruku zarówno na bluzach zakładanych przez głowę, jak i na tych, które mają zapięcie na suwak. Bluzy z logiem firmy świetnie zdają egzamin także na różnych wycieczkach. Istnieje więc duża szansa, że pracownicy czy klienci pokażą się w takiej bluzie np. w górskim czy nadmorskim kurorcie.

Na jakich innych elementach garderoby również warto umieścić nadruk?

Nie można też zapomnieć o koszulach. Koszule z nadrukiem to bez wątpienia prestiżowa wizytówka firmy – również one sprzyjają identyfikacji pracowników z marką i są skutecznym środkiem promocji wśród klientów i partnerów biznesowych. Doskonale prezentują się na różnych konferencjach i wydarzeniach branżowych! Polecaną metodą znakowania na koszulach jest elegancki haft. Firmowe logo można umieścić na koszulach na przodzie, z tyłu, na kołnierzyku, mankietach lub rękawach. 

Pamiętaj także o możliwości wykonania nadruku na takich elementach garderoby jak kurtki, kamizelki, polary, spodnie i szorty. Masz wiele możliwości – nie zawsze najbardziej oczywisty wybór musi być najlepszy. Czasem warto postawić na nietypowe rozwiązanie po to, by zaintrygować odbiorcę lub po prostu trzeba dostosować projekt do szczególnych warunków pracy. 

Artykuł sponsorowany

Komentarze (1)

Dodaj swój komentarz

  • Wlad 2024-07-09 10:45:33 37.31.*.*
    Majtki i napis ROMA, który napalony wikary będzie mógł czytać od tyłu
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 0 0

www.autoczescionline24.pl