Pouczające graffiti w Olsztynie

W Olsztynie rozpoczęła się kampania malowania graffiti. Nie będzie to jednak zwykłe graffiti. Obrazy utrzymane w stylistyce sztuki ulicznej powstaną w ramach kampanii ''Pozory mylą, dowód nie''.

Nietypowe graffiti, ma na celu pokazanie konsekwencji spożywania alkoholu przez niepełnoletnich. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży na ten problem.


W ramach kampanii '''Pozory mylą dowód nie'' powstanie 600 obrazków w całej Polsce. Każda z namalowanych scen opatrzona będzie znakiem kampanii „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich”.

Kampania opiera się również na dystrybucji pakietów edukacyjno - informacyjnych do sklepów w całej Polsce. W zestawie znajdą się ulotki, plakaty oraz naklejki informujące o tym, że dany punkt nie prowadzi sprzedaży alkoholu niepełnoletnim. W dotarciu do sprzedawców w całej Polsce pomogą funkcjonariusze Policji, którzy oprócz przekazywania materiałów będą informować sprzedawców o konsekwencjach wynikających ze sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.

Źródło: inf.organizatora/własne

Komentarze (1)

Dodaj swój komentarz

Zamknij Elbląska Uczelnia Humanistyczno Ekonomiczna