Dziś jest: 11.07.2025
Imieniny: Benedykta, Kaliny, Olgi
Data dodania: 2024-03-14 18:30

Krzysztof Brągiel

Piotr Szauer (UWM FM): Dziennikarstwo? Trzeba mieć oczy dookoła głowy 24h na dobę [WIDEO]

Gościem naszego studia był redaktor naczelny radia UWM FM, Piotr Szauer. 

reklama

Piotr Szauer związany jest z akademicką rozgłośnią z Kortowa od kilkunastu lat. Choć zaczynał jako specjalista od muzyki, dziś wielu słuchaczy zna go przede wszystkim z audycji sportowych m.in. Sektor Stomilu. 

Z dziennikarzem porozmawialiśmy m.in. o specyfice zawodu, przyszłości radia, sytuacji w Stomilankach Olsztyn, największej wpadce na antenie czy wywiadzie z czeskim bardem, Jaromírem Nohavicą. 

Komentarze (4)

Dodaj swój komentarz

  • 95 i 9 2024-03-17 01:08:00 5.173.*.*
    Słucham radia UWM FM. To już nie to co stare dobre Radia Kortowo. Lubię programy muzyczne, naukowe i sportowe. Natomiast wnerwia mnie nachalna propaganda lewacka, ale wiadomo, że to odzwierciedlenie tego całego uniwersytetu. Niestety mam przeczucie, że w uśmiechniętej Polsce poziom stacji będzie się dalej infantylizował 😐. Panowie Piotr i Karol oraz Pani Aga dadzą się lubić.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 3 3
  • Obywatel Koalicji ππ 2024-03-15 13:06:23 46.205.*.*
    Ciekawe jak zostać takim dyrektorem rozgłośni radiowej. Jak długo trzeba być wcześniej dziennikarzem. Czy potrzebny jest tytuł magistra.
    Odpowiedz Przenieś Oceń: 3 5
    • MO 2024-03-15 14:55:12 5.172.*.*
      Wystarczy być porządnym dziennikarzem a, że jakieś polityczne karły zrobiły bajzel z takimi rzeczami to inna sprawa
      Odpowiedz Przenieś Oceń: 1 2
    • Andrzej 2024-03-15 16:43:21 88.156.*.*
      Czy "porządni" dziennikarze to również tacy, którzy unikają tematów niewygodnych dla swoich pracodawców? Zawsze mnie zadziwia to naiwne, dziecięce wręcz podejście opinii publicznej do legendarnej "obiektywności" dziennikarskiej. Niby dorośli ludzie, a wierzą w takie bajeczki. W świecie, w którym rządzi pieniądz, nie miejsca na takie rzeczy. Czytelnicy, widzowie i słuchacze siedzą w swoich bańkach informacyjnych i oczekują treści odpowiednio pod nich sprofilowanych. A gdy ich nie otrzymują, to zmieniają kanał lub portal, a to z kolei oznacza spadek zysków z reklam. Łaska pańska i jej pieniądze na pstrym koniu jeżdżą, więc trzeba się szybko dostosowywać, bo konkurencja nie śpi.
      Odpowiedz Przenieś Oceń: 2 2