Specjalista ds. obsługi Klienta! Podstawa +premie!
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Szukasz pracy? Chcesz się rozwijać? Chcesz zdobyć doświadczenie? A może po prostu chcesz dobrze zarobić?
Wyobraź sobie swoje przyszłe zadania…
Kontaktujesz się drogą telefoniczną ze stałymi klientami Play, doradzasz i informujesz w zakresie usług i nowych promocji, sprzedajesz promocyjne pakiety, wprowadzasz dane do systemu.
Jak my wyobrażamy sobie idealnego Specjalistę ds. obsługi Klientów?
• uwielbia kontakt z ludźmi i jest pozytywnie nastawiony
• jest komunikatywny, ma miły głos, dobrą dykcję i płynnie się wypowiada
• dobrze czuje się w obszarze sprzedaży i lubi wyznaczać sobie ambitne cele
• jest dyspozycyjny na min. 130 h w ciągu miesiąca
A teraz wyobraź sobie atrakcyjne warunki współpracy…
• współpracę w nowoczesnym klimatyzowanym pomieszczeniu, do dyspozycji w pełni wyposażona stołówka (lodówki, mikrofalówki, zmywarka)
• elastyczny wymiar współpracy w przedziale 9-21 (pon-pt) oraz 2 soboty w miesiącu w godz. 10-18 (min. 6 h dziennie)
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus system premiowy, ścieżka kariery)
• ciekawe szkolenia sprzedażowe i pomocną dłoń w pierwszych dniach współpracy
• umowę zlecenie (dla najlepszych możliwość przejścia na umowę o pracę)
Zainteresowaliśmy Cię? To nie czekaj tylko wyślij nam swoje CV na adres: [email protected]! :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Szukasz pracy? Chcesz się rozwijać? Chcesz zdobyć doświadczenie? A może po prostu chcesz dobrze zarobić?
Wyobraź sobie swoje przyszłe zadania…
Kontaktujesz się drogą telefoniczną ze stałymi klientami Play, doradzasz i informujesz w zakresie usług i nowych promocji, sprzedajesz promocyjne pakiety, wprowadzasz dane do systemu.
Jak my wyobrażamy sobie idealnego Specjalistę ds. obsługi Klientów?
• uwielbia kontakt z ludźmi i jest pozytywnie nastawiony
• jest komunikatywny, ma miły głos, dobrą dykcję i płynnie się wypowiada
• dobrze czuje się w obszarze sprzedaży i lubi wyznaczać sobie ambitne cele
• jest dyspozycyjny na min. 130 h w ciągu miesiąca
A teraz wyobraź sobie atrakcyjne warunki współpracy…
• współpracę w nowoczesnym klimatyzowanym pomieszczeniu, do dyspozycji w pełni wyposażona stołówka (lodówki, mikrofalówki, zmywarka)
• elastyczny wymiar współpracy w przedziale 9-21 (pon-pt) oraz 2 soboty w miesiącu w godz. 10-18 (min. 6 h dziennie)
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus system premiowy, ścieżka kariery)
• ciekawe szkolenia sprzedażowe i pomocną dłoń w pierwszych dniach współpracy
• umowę zlecenie (dla najlepszych możliwość przejścia na umowę o pracę)
Zainteresowaliśmy Cię? To nie czekaj tylko wyślij nam swoje CV na adres: [email protected]! :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Branża: Telekomunikacja
Województwo: warmińsko-mazurskie
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. obsługi Klienta
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Rodzaj pracy: stała, dla studentów, dodatkowa
Kontakt:
[javascript protected email address]
[javascript protected email address]
Adecco Poland Sp. z.o.o.
Numer ogłoszenia: 13766
Data dodania: 2015-09-03 13:47:16