Konsultant ds. obsługi Klientów- informowanie o zaległościach

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego międzynarodowego Partnera, lidera w branży telekomunikacyjnej, poszukujemy Kandydatów do pracy na nie sprzedażowym projekcie:

PONAGLENIA

Zakres obowiązków:
- powiadamianie Klientów o zaległych płatnościach
- wprowadzanie danych do systemu

Oferujemy:
- umowę zlecenie (z możliwością przejścia na umowę o pracę)
- pewną stawkę podstawową za każdą godzinę pracy + premie
(nawet do 1000 zł!)
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00, 14.00 - 21.00 + 2 soboty pracujące
- profesjonalne szkolenie wstępne
- indywidualne wsparcie Team Leadera oraz Koordynatora AP
- nasz własny system motywacyjny Adecco+Club (bony rabatowe do ponad 700 partnerów stacjonarnych i internetowych )

Wymagamy:
- dyspozycyjności min. 130 h w miesiącu
- dobrego nastroju i przebojowości :)

Zainteresowaliśmy Cię? Wyślij swoje CV na adres: [email protected] :)

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Branża: Artykuły spożywcze
Województwo: warmińsko-mazurskie
Nazwa stanowiska: Konsultant ds. obsługi Klientów
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Rodzaj pracy: stała, dla studentów

Kontakt:

[javascript protected email address]
[javascript protected email address]
Adecco Poland Sp. z.o.o.

Numer ogłoszenia: 13868

Data dodania: 2015-09-29 14:57:08

Części samochodowe - Ucando.pl

www.autoczescionline24.pl