Dziś jest: 23.04.2024
Imieniny: Jerzego, Wojciecha
Data dodania: 2018-09-05 08:43

Redakcja

Sprzedawać na najwyższym poziomie

Sprzedawać na najwyższym poziomie
Zdjęcie ilustracyjne

Niezależnie od tego, jak mocno działalność naszej marki oparta jest o działania w sieci, to podstawą i tak będzie sprzedaż.

reklama

Wykorzystywane do tego narzędzia w prostej linii mają generować jak największe zyski i choć samych metod jest bardzo dużo, to jedną z najczęściej wykorzystywanych jest landing page. To nic innego jak strona docelowa, do której potencjalny klient jest kierowany poprzez różne działania marketingowe. W dużym skrócie to czas i narzędzia, które muszą zainteresować odbiorcę naszym produktem lub usługą.

Jak zatrzymać klienta?

Różne firmy w zależności od specyfiki swojej działalności stosują landing page jako jedno z najbardziej uniwersalnych narzędzi marketingowych. Jego rodzaj będzie oczywiście zależny od określonego celu, ponieważ może skupiać się na przykład na sprzedaży lub też generować leady. Co istotne musi być zaprojektowany w taki sposób, by przyciągnąć i zatrzymać odbiorcę na tyle długo, by podjął on oczekiwane działania. Specjaliści od marketingu zauważają, że potencjalny klient jest w stanie skupić się na takim przekazie przez 8 sekund i to jest czas, w którym trzeba przekonać go, że warto pobrać e-booka, zostawić e-mail, zapisać się na szkolenie, wypełnić formularz lub też podjąć decyzję o zakupie. Landing page jest przede wszystkim tworzony w taki sposób, by pokazać wartość, która jest klientowi niezbędna i udowodnić, że właśnie tego szukał.

Określ cel

Warto pamiętać, że w przeciwieństwie do stron firmowych dobry landing page będzie miał tylko jeden jasno określony cel. I dlatego właśnie pozbawione są różnego rodzaju rozpraszaczy, które mogą odciągać uwagę klienta od tego, czego od niego oczekujemy. W dużym skrócie na tego typu stronie powinien się znaleźć tylko jeden element, który będzie tak zwanym call-to-action. Dzięki tej prostocie użytkownik łatwo może odnaleźć produkt lub usługę, której właśnie szuka. Jeśli będziemy go skutecznie promować, klient po kliknięciu w reklamę od razu znajdzie się na dedykowanej stronie i będzie miał do podjęcia tylko jedna decyzję – kupuję lub nie kupuję. Takie precyzyjne określenie celu pomaga w znalezieniu konkretnych wyszukiwanych treści, a tym samym idealnie wpisuje się w tryb życia współczesnego człowieka, który nie ma czasu szukać i czeka na gotowe rozwiązania. Landing page pojawiają się więc w bardzo wielu różnych branżach, a najczęściej stosowane są przy takich akcjach, które związane są z e-bookami, poradnikami i innymi dokumentami, z których klient może się czegoś dowiedzieć, zapisami na webinar, konferencje, szkolenia i imprezy, rejestracją w różnych serwisach czy też dodaniem się do subskrypcji czy newsletterów. Poza tym to dedykowane narzędzie pomaga sprzedać określone produkty i usługi.

Artykuł sponsorowany

Tagi: landing page

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz


www.autoczescionline24.pl