Dziś jest: 18.04.2024
Imieniny: Apoloniusza, Bogusławy
Data dodania: 2017-08-02 07:54

Redakcja

Lokalny związek piłkarski z nowym logotypem i pomysłami na promocję rozgrywek [FOTO, WIDEO]

Lokalny związek piłkarski z nowym logotypem i pomysłami na promocję rozgrywek [FOTO, WIDEO]
Rebranding logotypu Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej
Fot. W-MZPN

Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej ma nowy logotyp. - Dwa nagie miecze przechodzą do historii, a w ich miejsce pojawia się dynamiczna grafika, która podąża za najnowszymi trendami - mówią w Związku.

reklama

- W ostatnich miesiącach przeprowadzaliśmy badania na temat wizerunku i postrzegania W-MZPN-u, które przyniosły odpowiedzi na wiele istotnych pytań - piszą na oficjalnej stronie internetowej działacze Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej.

- Postawiliśmy przed grafikami zadanie, którego celem miał być symbol nawiązujący do takich wartości jak nowoczesność, dynamiczność, otwartość i profesjonalizm - mówi prezes W-MZPN Marek Łukiewski. - Zależało nam również na tym aby logo kojarzyło się z naturą, czyli z tym z czego nasze województwo słynie w całej Polsce. I takie właśnie jest nasze nowe logo – nowoczesne, dynamiczne i swoimi niebiesko-zielonymi barwami nawiązujące do natury.

- To dobry moment by odświeżyć znak W-MZPN, tak aby stał się atrakcyjny dla mediów, sponsorów, a także dla całej społeczności piłkarskiej w naszym regionie - mówi z kolei kierownik ds. marketingu i komunikacji, Emil Wojda. - Zmiana logo to również doskonałą okazją, aby wystartować z nowymi planami marketingowymi oraz podnieść atrakcyjność naszych rozgrywek dla potencjalnych sponsorów.

W ramach konkursu nad propozycjami logotypów pracowało kilkunastu grafików z Polski i z zagranicy, którzy przygotowali łącznie około 90 prac. Wygrała propozycja Jerzego Zaręby z Krakowa.

Zapytaliśmy również w Związku o nowe plany marketingowe.

- Część z nich już realizujemy. Doskonałym przykładem jest cykl filmów #WidzimySięNameczu  realizowanych przy współpracy z naszym Partnerem Technicznym, firmą R-GOL, czy intensyfikacja działań w mediach społecznościowych - na tym polu jesteśmy bezwzględnym liderem wśród wojewódzkich Związków Piłki Nożnej. Plany są takie, żeby robić to jeszcze lepiej i bardziej profesjonalnie - mówi portalowi Olsztyn.com.pl, Emil Wojda.

I dodaje: - Planem strategicznym jest wzmocnienie wizerunku naszych flagowych "produktów": IV ligi W-MZPN oraz Wojewódzkiego Pucharu Polski, w celu pozyskania sponsorów tych rozgrywek. Istotne w tym względzie będą szkolenia dla klubów zrzeszonych w W-MZPN z zakresu marketingu i komunikacji, ponieważ to kluby mają największy potencjał, żeby wzmacniać wizerunek rozgrywek, w których występują.

Lokalny Związek chciałby pozyskać sponsora tytularnego IV ligi, a także Wojewódzkiego Pucharu Polski.

- Przygotowaliśmy oferty sponsorskie, w których pokazujemy, że odpowiedni branding z wykorzystaniem naszych rozgrywek może być skuteczną metodą do konkurowania na regionalnym rynku - przekonuje kierownik ds. marketingu i komunikacji.

Warmińsko-Mazurski Związek Piłki Nożnej pracuje również nad wydaniem "Skarbu Kibica IV Ligi W-MZPN", który ma ukazywać się przed startem tych rozgrywek, a w zamierzeniu ma być wydawany co rundę.

- Ponadto planujemy wpisanie do piłkarskiego kalendarza naszego województwa cyklicznych wydarzeń sportowych takich jak: turnieje, szkolenia czy konferencje - deklaruje Wojda.

Komentarze (0)

Dodaj swój komentarz


www.autoczescionline24.pl